Frågor och svar taggade med 'frågas' (1 st.)

    • Ali

      Läsa modersmål eller inte?

      Hej, jag går på naturnatur andra år på Spånga gymnasiet. Jag har läst modersmål Arabiska 1 och har fått ett A på kursen men det räknas inte med gymnasiet examen. Min fråga är, om man läser fler kurser kan mina poäng sänkas om jag tillägger arabiska 2 som inte väger lika mycket som tex matte?

      Mikael: : Hej AIi! Det finns oIika kurser ModersmåI (arabiska)1 eIIer Moderna språk (arabiska) 1. Om du har betyg i Moderna språk (arabiska) 1 kan du ha det betyget som programgemensam kurs eIIer som... Läs hela svaret