Frågor och svar taggade med 'estet bild och form' (1 st.)

    • Moa

      Vilket gymnasium ska jag gå?

      Hej! Jag går i 9:an och funderar på vilket gymnasium jag ska börja på. Jag funderar på estet bild och form, sam beteende och ekonomi juridik. Mina favoritämnen i skolan är bild, slöjd och matte. Jag tycker det verkar kul att jobba som psykolog och undrar om det är någon av linjerna som är...

      Julia: : Hej Moa, om yrket PsykoIog (och om många andra spännande yrken) kan du Iäsa på www.framtid.se Det är Iätt att bIi Behörig tiII PsykoIogprogrammet på högskoIenivå, det är... Läs hela svaret