Frågor och svar taggade med 'gymnasie linje' (1 st.)

    • Vishav

      Vad borde jag välja för gymnasielinje & skola?

      Hej! Jag är en elev i nian som tänker gå de högskoleförbredande åren på gymnasiet, jag bor i Huddinge som ligger i Stockholm och tänker på att börja i ett gymnasium inne i stan. Jag har ett ganska bra meritvärde på ca 290 poäng, men problemet är att jag inte vet vad jag ska välja för linje,...

      Julia: : Hej Vishav! ang. "väIbetalda yrken" så är det en svår fråga att svara på. Man kan med "välbetalda yrken" mena ganska så olika saker. Sedan är det också... Läs hela svaret