Frågor och svar taggade med 'har jag valt rätt?' (1 st.)

    • Erik

      Kommer jag att klara det?

      Hej jag har valt mitt gymnasieval och undrar om jag har valt rätt?! Jag valde teknikprogrammet och jag kände att jag inte är den bästa i matte, men jag gillar mer no ämnerna än so ämnerna :). Tycker ni att det är rätt val för mig?, är en...

      Daniel: : Hej Erik, Teknikprogrammet << på gymnasiet har 5 inriktningar och det är endast på inr.Teknikvetenskap som man läser matematik 4 som en obligatorisk kurs. På de andra fyra inriktningar läser... Läs hela svaret