Frågor och svar taggade med 'komplettera högskoleansökan' (1 st.)

    • Viktorya

      Vilka betyg söker man in till högskolan med?

      Hej. Jag går i gymnasiet och undrar vilka betyg man söker in till högskolan/universitet med. Jag vet att sista dagen att skicka in ansökan är den 15 april, men vilka betyg skickar man in ansökan då? Är de årskurs 1+2 betygen man skickar in med då? eller sätts det in nya?

      Milla : : Hej! Sista Kompletteringsdag är i år 21 juni 2017. Det är den dagen som du senast måste ladda upp ditt examensbevis på www.antagning.se du gör alltså ansökan men Kompletterar den sen när du får ditt Examensbevis. Mvh Milla syv