Frågor och svar taggade med 'polisinspektör' (1 st.)

    • Emma

      Hur utbildar jag mig till mordutredare/kriminalinspektör?

      Hej! Jag har lite funderingar hur jag ska gå till väga om jag vill utbilda mig inom grov brottslighet, exempelvis mordutredare/kriminalinspektör. Vad jag har fattat det som så är en väg in i de yrkena genom att läsa på polishögskolan, där man sedan kan läsa vidare. Jag undrar då hur det...

      Anna: : Hej Emma, kika även på livvakt >>, yrke/civil-utredare >> och >> yrke/privatdetektiv - som kanske kan bli av intresse för dig. ***Att ge konkreta och "rätta... Läs hela svaret