Frågor och svar taggade med 'Naturvet.pr' (1 st.)

    • Q

      Vet inte vad jag ska göra?

      Hej, jag började 1:an förra månaden och mitt programval känns inte rätt. Jag valde ekonomiprogrammet (inr juridik) men jag vet inte om det valet passar just mig då lektionerna inte är lika intressanta som jag trodde att de skulle vara. Jag har alltid velat mellan att bli advokat och att bli...

      Mikael: : Hej Q, du är ännu mycket ung och kan ändra dig flera gånger innan du kommer på en eftergymnasial utbildning. Det kan också bli så att du om 2,5 år vill hellre jobba i några... Läs hela svaret