Frågor och svar taggade med 'läsa upp "gamla kurser"' (1 st.)

    • fatima

      Läsa upp dans och gestaltning a?

      Hej! Jag gick musikallinjen på st.eriks gymnasium i ett år och sedan omvårdnadsprogrmmet på didaktus i liljeholmen. av någon anledning är vissa betyg från musikallinjen med i mitt slutbetyg från omvårdnadsprogrammet. Jag har t.ex en kurs i dans och gestaltning A 100 poäng som jag bara har...

      Liselotte: : Hej Fatima, om du i ditt SLUTBETYG från gymnasiet har en kurs som ej finns med i >> tabell-for-utbyteskomplettering-med-gy11_vux12.pdf då går det tyvärr inte ändra/höja betyget i den... Läs hela svaret