Frågor och svar taggade med 'jobba inom admin' (1 st.)

    • Sara

      administration?

      Hej, Jag ska till Asien och resa i några månader. När jag kommer tillbaka tänker jag att jag ska söka högskola. Jag har upptäckt att jag gillar att hålla på med administrativa uppgifter. Schemaläggning, dokument, strukturera upp osv. Jag känner direkt att det är en djungel att leta efter en...

      Peter: : Hej Sara, jobb som Administratör >> kan man få utan någon eftergymnasial utbildning, om man har tur. Det finns olika typer av administration, ex. schemaläggning och man kan jobba som just... Läs hela svaret