Frågor och svar taggade med 'välja NA eller BF' (1 st.)

    • Lina

      Vad ska jag välja?

      Hej, jag går i nian och ska snart välja gymnasium och mitt val lutar år att välja NA men samtigt så känner jag att jag inte orkar med pressen på NA och att jag någonstans vill gå Barn och fritidsprogrammet. Problemet är att jag inte vet om det e just barn jag vill jobba med i framtiden, därför...

      Julia: : Hej Lina! Jag vill föreslå att du tittar på ännu fler alternativ t.ex på Estetiska programmets inriktning >>ES/estetik-och-media ES är ett högskoleförberedande program men man... Läs hela svaret