Frågor och svar taggade med 'NA + musik' (1 st.)

    • Jennie

      Antagningspoäng Natur/musik?

      Baserat på förra årets antagning undrar jag hur högt betyg (poäng) min dotter behöver ha från grundskolan för att komma in på naturvetenskspliga programmet med musik (est) på Donnersgymnasiet i Göteborg. Jag har tittat på gr.se men förstår inte; inträdesprovet kanske räknas om till poäng?

      Anna: : Hej Jennie, jag förstår det som så att din dotter är i första hand intresserad av att komma in på NA, Särskild variant /musik/ på Donnergymnasiet>> och man får givetvis... Läs hela svaret