Frågor och svar taggade med 'saknar gymnasiekompetens' (1 st.)

    • SYV-besökare

      Behöver tips på lösningar?

      Hej, jag har en deltagare som inte har fullständig gymnasiekompetens. Hen är intresserad av IT-data och kan tänka sig utbildning men inte längre än 6 månader. Vill jobba som nätverkstekniker. Några tips? Tacksam för ett snabbt och utförligt svar men så många olika förslag som möjligt. Mvh S.

      Julia: : Hejsan, IT-databranschen är stor, kompliserad "uppbyggd" och utvecklas/förändras snabbt.Utan fullständig gymnasiekompetens behöver man i så fall lång erfarenhet av att arbeta inom den... Läs hela svaret