Frågor och svar taggade med 'plugga på annan ort' (1 st.)

    • Anderas

      Plugga i annan ort?

      Hej, jag har några frågor jag skulle behöva få svar på. Jag vill gå Sjöfartsutbildningen, SFU finns ej i min hemort eller i de län jag bor i. Jag har två skolor jag tänker på, Lindholmens Tekniska Gymnasium i Göteborg eller...

      Anna: : Hejsan, Lindholmens Tekniska gymn.>> bjuder på Öppet hus den 18 jan. Bra om du kan besöka skolan då. Det är en kommunal gymnasieskola. Praktiska gymn. i Kalmar>> är däremot en Friskola... Läs hela svaret