Frågor och svar taggade med 'välja gymnasieskola' (1 st.)

    • Astor

      skola med bra ordningsregler och stöd?

      Hej! Jag undrar om ni har något tips på gymnasieskola med bra ordningsregler i Stockholms området? Hur hittar man en skola med bra ordningsregler och som ger bra extra stöd till elever? Något bra tips? Undrar en fundersam 18åring

      Julia: : Hej Astor! Jag vill be dig att kika på https://www.gymnasieguiden.se/gymnasium/magelungen-skolan-pa-sodermalm - en skola som vi tror kan passa dig: en liten skola med mycket stöd och om du kan tänka dig... Läs hela svaret