Frågor och svar taggade med '#krav' (1 st.)

    • Sara

      Icke godkänt betyg / F ?

      Hej!

      Ifall man har ett ämne bland sina meriter, som man läst till i efterhand, efter gymnasiet, som man exempelvis inte blivit godkänd inom, kommer det påverka ens chanser till att komma in på kurser/program man sökt till? Trots att det ämnet man...

      Mikael: : Hej Sara, Nej, det kommer inte att påverka dina möjligheter att komma in på högskola. Om du är behörig till din högskoleutbildning men sedan läser någon eller några kurser och... Läs hela svaret