Frågor och svar taggade med 'föregående antagnings omgång' (1 st.)

    • Matilda

      Vad innebär värdet av antagningspoäng?

      hej! Jag har kollat på antagningspoängen för de två senaste terminerna på universiettet/högskolan (HT17 och VT18) för att veta hur jag ligger till gällande min antagningspoäng till respektive program. Min fråga är nu, vad innebär egentligen antagningspoängen? Om man kollar antagningspoängen...

      SYV-besökare: : Hej Matilda; BI är direktgruppen, de som har alla sina betyg i sitt dokument från gymnasiet; för dig är det Examensbevis. Om du sedan läser på komvux, eller gör... Läs hela svaret