Frågor och svar taggade med 'holistisk' (1 st.)

    • Laura

      Holistic nutrition?

      Hej hur blir man specifikt en HOLISTIC nutritionist? Det skulle betyda allt för mig om jag fick veta,  då jag slipper stress och jag har sökt genom hela internet och jag kan inte hitta.

      Milla : : Hej Laura, i Sverige är inte Nutritionist ett reglerat yrke>>; därför är det arbetsgivare som bestämmer vilken utbildning som krävs, och vad alla de olika arbetsgivare kommer att tycka - vet vi... Läs hela svaret