Frågor och svar taggade med 'smed' (1 st.)

    • Emma

      Smed på gymnasiet?

      Hej! Jag letar som en galning efter gymnasieskolor som erbjuder HV-Övriga hantverk mot smide. Jag använder de kanaler jag har för att sålla fram skolor men får hur jag än gör upp alla som har olika slags HV. Har ni något tips på hur jag kan få fram vilka skolor i Sverige som erbjuder denna...

      Liselotte: : Hej Emma,det kan mycket väl vara så att gymnasieskolorna Kan ev hitta passande arbetsplats och "skapa" en utbildning - som Lärlingsutbildning där yrkesämnena läses på en arbetsplats (och... Läs hela svaret