Frågor och svar taggade med 'behålla plats på komvux' (1 st.)

    • Alexandra

      Flytta under komvuxutb - får man behålla plats?

      Hej! Jag läser nu utbildning till undersköterska på distans genom hermods i min hemkommun. Jag har funderingar på att flytta till en annan kommun, där dom inte erbjuder utbildningen på distans, utan dom har egen vuxenutbildning i skolklass. Jag vill alltså fortsätta läsa min utbildning...

      Anna: : Hej Alexandra, så vitt vi vet, så har man rätt gå kvar på de kURSER DÄR MAN ÄR ANTAGEN; men man blir inte antagen till nya kurser /i alla fall som regel/ - utan blir... Läs hela svaret