Frågor och svar taggade med 'elev med särskilda behov' (1 st.)

    • Studie- och yrkesvägledare

      Skolor för elever med Autism?

      Hej. Jag undrar ifall ni kan tipsa om gymnasieskolor som erbjuder program för elever med autism + ADHD? Eleven som jag har i åtanke saknar fullständiga betyg från grundskolan (ganska många dessutom) och har behov av mycket stöd i en liten undervisningsgrupp. Hen har idag en elevassistent på...

      Daniel: : Hej Sara, kika gärna på >> burgardens-utbildningscentrum i Göteborg.