Frågor och svar taggade med 'extratenta' (1 st.)

    • Sofia

      Få en extra tenta?

      Hej! Vet ni om man på något sätt kan få ett extra tentamenstillfälle utöver de planerade? Kuggade på första tentan och missar omtentan. Behöver den godkänd för att börja termin tre och nästa tenta faller så sent så jag inte hinner skriva den innan dess. Sjukt tråkigt att behöva ta...

      Peter: : Hej Sofia,att få en extra-tenta kan bli rätt så svårt. Det som studerande inte alltid tänker på är - vilka bekymmer och kostnader en "extra-tenta" medför för en skola... Speciella... Läs hela svaret