Frågor och svar taggade med 'kommunikationsvetenskap' (1 st.)

    • Gäst

      Arbete med bakgrund inom media- och kommunikationsvetenskap?

      Hej Fråga SYV! Jag befinner mig i en situation i livet där jag inte vet hur jag ska ta mig vidare. Jag är snart 30 och har aldrig haft ett arbete, alltid studerat och nu på senare år varit arbetssökande. Jag har läst fristående kurser på universitet och även läst programmet för medie-...

      Milla : : Vissa skolor ”skriker efter” lärare. Du borde kunna få i alla fall ”vik” som lärare, om du kan tänka dig att undervisa. Starta eget? Söka jobb utomlands?  Yrkeshögskoleutbildning? Kika gärna på www.yhguiden.se