Frågor och svar taggade med 'varning' (1 st.)

    • Nils

      hur mycket måste jag vara på skolan efter att ha blivit varnad?

      Hej. Jag fick nyligen ett mail av rektorn där det stog att jag kommer bli utskriven om jag inte kommer inte kommer till skolan eftersom att jag varit hemma så mycket. Min fråga är då, om jag nu börjar gå på skolan igen, hur länge måste jag gå för att få bort varningen? Är det 30 dagar i sträck...

      Mikael: : Varför går du inte till skolan som det är tänkt, dvs varje skoldag? Finns det ngn mening att vara inskriven om du ändå inte går till skolan?  Med de... Läs hela svaret