Frågor och svar taggade med 'tvåan utomlands' (1 st.)

    • Malva

      Halva tvåan utomlands?

      Hej, jag går i tvåan på gymnasiet och funderar på att ta halva året utomlands pga att jag inte helt trivs i min klass. Går det att ta ett halvår utomlands (efter jul tills på sommaren) utan att behöva gå om när jag kommer tillbaka? Isf skulle jag behöva läsa på distans? + hur gör jag det?

      Julia: : Hej Malva!Du får gärna förklara vad du menar med "ta ett halvår utomlands" - menar du att du ska bo utomlands; var ska du bo utomlands? Åker du utomlands med en eller båda dina vårdnadshavare pga... Läs hela svaret