Sara

    Hej, jag går mitt sista år på gymnasiet och på senaste har jag blivit galet intresserat av sydkorea och språket och kulturen, letat en del men hittar inget men undrar om det finns någon plats där man kan ta koreanska studier dvs lära sig språket från grunden (utanför skoltid) i stockholm? det enda jag hittar är koreanska kurser fast i universitetet som man måste ha tagit gymnasieexamen för att påbörja vilket jag inte tänkt på.

    Vet att man kan göra online kurser men skulle helst vilja ha en lärare som lär ut. MVH

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Sara, Folkuniversitetet erbjuder i Stockholm förljande nybörjarkurser i koreanska

    Du hittar dem på länken http://folkuniversitetet.se/Kurser--Utbildningar/Sprakkurser/Koreanska/?gclid=CjwKCAiArrrQBRBbEiwAH_6sNGUyB6dODPB162hbdRU9y5BOu46SdrJIRDDePtNpHjyulGrFKnftLRoCpA8QAvD_BwE

    Den som börjar tidigare, än den andra /10 mars 2018/ - hittar du på http://folkuniversitetet.se/Kurser--Utbildningar/Sprakkurser/Koreanska/Koreanska-A1-del-1-nyborjare/Stockholm/koreanska-nyborjare---a1-del-12/

    vänligen

    Julia syv