Kimia
    Hej,
    Finns det många som går på VO och sedan vidareutbildar sig till läkare?.

    Mvh

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia,
    tyvärr så vet vi inte var man kan finna svar på den frågan som du ställer nu.
    Du kan prova kontakta Antagning.se som just gör antagning till högskola/universitet - om de för statistik på vilket program man gick på innan man sökte till högskola/universitet.
    Förutom att hänvisa dig till Antagning.se vet jag inte hur jag kan hjälpa dig att få svar på din fråga.
    Bästa hälsningar
    Anna SYV