Helga
    Jag både älskar dans och språk och vill därför kombinera dessa två ämnen. Jag skulle också vilja veta vart det finns möjlighet att kombinera dans med språk!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom dans ligger under Estetiska programmet och språk under Humanistiska så finns inte blandningen tyvärr. Skolor kan erbjuda både estetiska kurser alt språk dock inom de valbara kurspaketen. Kolla upp med de skolor som intressera dig vilka kurser du kan välja till och komplettera ditt program med. /Lena, Syv