Emma
    Hej!
    Jag är en tjej som går sista terminen i nian. Mitt största intresse är snowboard så jag undrar vad det finns för snowboardgymnasium. Jag har kollat på malungs gymnasium men det är för höga anttagningskarav kunskapsmässigt så jag undrar ifall det finns någon som inte är elitsatsande, eller i alla fall inte har så stora snowboardkrav från början?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det i Malung var nog det enda som jag kände till - hittade dock denna skola. Kontakta dom och se om detta kan vara ett alternativ http://snowboardgymnasiet.com/

    /Lena, Syv