Julia
    Studiemedlet är ganska lite pengar och jag misstänker att min data kommer gå sönder i princip närsomhelst och jag undrar därför hur jag ska gå tillväga för att söka stipendium för det.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Julia, det finns information på internet om olika sidor som förmedlar stipendier, hjälper till att söka, t.ex. den här sidan http://www.stipendier.se/studiestipendier
    Vi känner inte till någon stipendie som är riktad just för datainköp eller speciellt för socionomstuderande. OBS! det kan kosta en avgift på t.ex. 250 kr. för att få hjälp med att söka stipendier. Jag tror inte de kan garantera att du får stipendie.
    Jag skall samråda med kollegorna och återkommer i fall vi hittar på ett bättre svar.
    Bästa hälsningar
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare