Angelica
    Hej,

    Jag är intresserad av att lära mig teckenspråk. Finns det teckenspråkskurser i Linköping för den som har gått ut gymnasiet?

    1 Svar

    Helena SYV
    Hej Angelica! Om du går in på www.linkoping.se/vuxenutbildning så kan du se om de ger några kurser i teckenspråk. De har gjort det tidigare så det kan vara en möjlighet för dig. Det finns även olika studieförbund som har kurser i teckenspråk men då är det förenat med kostnader. På www.folkhogskola.nu så kan du titta om det finns några alternativ i Linköping med omnejd som har teckenspråkskurser just nu.
    Helena