David

    Jag undrar om civilingenjörsprogrammet inom teknisk design och produktframtagning finns i KTH i Södertälje eller KTH i Flemmingsberg? Om ja, vad har de för antagningspoäng?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej David"

    de som vet mest om utbildningar på KTH är Personal som jobbrar på KTH; därför skulle jag vända mig dit i första hand.
    Info om utbildningar på KTH - kth.se/utbildning/hitta - och om det ej framgår tydligt av info på den sidan, kontakta de som jobbar på KTH, är det bästa råder jag kan ge dig.

    ang. vilka Campus utiblningar är eller blir förlagda på ... det borde framgå av info på lärosätets hemsida, men jag kan tänka mig att det kan ändras; nu (med anledning av Covid-19, "corona-viruset") kanske blir det distansutbildningar och ej på Campus... i alla fall under höstterminen 2020.