Milla SYV på FrågaSYV

    Utbud av yrkeshögskoleutbildningar som startar hösten 2019 blir fastställt i februari 2019 och av högskoleutb - till mitten av mars, så det är ännu för tidigt ... se i febr på www.yhguiden.se eller från mitten på mars - på www.antagning.se

    Studie- och yrkesvägledare
    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hejsan,
    utbildningsutbud till hösten 2019 är ännu inte klar.
    Men det finns några utbildningar inom Internationell Marknadsföring som vi redan nu vet, kommer att öppna ansökningsmöjlighet - ex. Salj-marknadshogskolan/internationell-saljare-marknadsforare-sthlm

    Alla utbildningar tillhörande Lunds och Malmö unidveristet - både kurser och program - kan man se i listan på studera.nu/jamfor-utbildning/?q=&f=2%5Blu_mau,som kommer att ändras /uppdateras/ fram tills ansökningsperiod börjar i mitten av mars 2019 - till start ht-19.