Sarah
    Hej,
    Jag är väldigt nyfiken på en sak. Jag läser till lärare i Göteborg och tänker på att flytta till Stockholm pågrund av olika personliga orsaker. Kan jag flytta över mina studier dit och isåfall hur gör man då? Vill gärna fortsätta det jag läser här men i Stockholm och vill inte läsa om allting på nytt där borta:)

    Tack för svar!

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Sarah,
    kontakta den institutionen i Stockholm där du vill läsa och fråga om de kan erbjuda "motsvarande" det du läser i Gbg nu. Och om de kan det, fråga om de har ledig plats och i så fall även hur du gör för att flytta dina studier dit.
    Lycka till!