Nittaya
    Hej! Jag har en fråga om mitt slutbetyg i engelska. I de delproven fick jag C och D men i nationala provet fick jag 2 F på 2 delar och ett D på resten, resultat på nationalla är ju ett E. Men jag får F i slutet an kursen då?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre är jag inte lärare och insatt i betygsfrågor. Det bästa är nog att du frågar läraren på din skola hur det går till när just ditt betyg sattes. Hoppas du får svar! /Lena, Syv Redigera

    Radera