Leyan

    Hej,jag är intresserad av stockholms idrottsgymnasie men undrar om man måste vara ett proffs eller om kan börja som en nybörjare o utveckla sig därifrån? Jag är inte ett ett proffs på idrott och går inte på någon speciell sport men jag vill utveckla min förmåga men jag vet inte om man kan börja som en nybörjare

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej! är det den här skolan som du vill läsa på? I så fall vill jag råda dig besöka den på Öppet hus 30 jan 2020 klockan 18.00 till 20.00 (det är om ca en vecka) och du kan då under öppet hus ställa din fråga till personal som jobbar på den skolan. Då får du det mest rätta svaret. För att vem kan veta mer om utbildningar på en viss skola än just personal som jobbar på just den skolan? :)

    Vänligen
    Milla syv

    Studie- och yrkesvägledare