Hej!
    Vilket yrke som passar bäst just för dig kan jag inte svara på, för jag känner inte dig och vet inte alls vilka intressen, förmågor och egenskaper du har. Läs gärna om yrken på www.framtid.se
    VVS-montör
    VVS-tekniker
    framtid.se/yrke/målare
    framtid.se/yrke/träarbetare

    Du får gärna boka tid med SYV på komvux i den kommunen där du är folkbokförd för att diskutera vilket yrke som passar bättre just för dig. Även på AF, arbetsförmedlingen, borde möjlighet finnas att träffa en Arbetsvägledare - kanske via Skype, Chatt eller telefon (pga Covid-19) om personliga möten ställs in.