Utbildningssamordnare
    Hej!
    Jag har en lärarbakgrund med 11 år i yrket. Därefter har jag de senaste 1 ½ åren arbetat som utbildningssamordnare/utbildningsledare på en yrkeshögskola, men vill nu söka mig vidare. Vilka vägar är möjliga för mig?
    Mvh Mikaela

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej!
    Det kan finnas många olika vägar att gå - t.ex kan du söka jobbet som Praktiksamordnare; APL_utvecklareUndervisningslogistiker; Gymnasiestrateg;  Skolledare/Rektor; Arbetsförmedlare och utredare på olika Myndigheter, t.ex på FK eller Studiestödsutredare på CSN. Som utbildningsadministratör kan man jobba inom olika skolformer bl.a inom högskola-universitet;
    om du går ngn vidareutbildning - finns det ännu fler olika möjligheter.

    Liselotte