Frida
    Hej
    Jag går på naturvetenskap programmet årskurs 1. Jag mår väldigt dåligt psykiskt och tror ej att jag kan gå i en fysisk skola i 2 år till. Kan man hoppa in i distans mitt under 2 året?På korrespondens? går det tekniskt sätt, jag kan inte hoppa av då jag verkligen behöver en examen

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    hej Frida,

    sök till Korr>> - du gör ansökan via ditt gymnasieantagningskansli.>> Info om hur man söker finns på Korr hemsida. Det går att läsa första året i en "fysisk skola" och år 2 och/eller 3 på distans.
    Bästa hälsningar och lycka till med din ansökan!

    Mikael syv