My
    hej! jag vill plugga hela gymnasiet i london, vart kan man göra det och hur gammal måste man vara för att kunna flytta dit elr finns det studenthem elr liknande som man kan bo på? :)

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Annika,
    kika in på länken http://www.gymnasieguiden.se/gymnasium/swedish-school-london, det är en svensk gymnasieskola i London. Se om du hittar info- i skolans presentation eller på skolans egen hemsida.
    Du är välkommen att återkomma i fall du inte hittar relevant information där, så skall vi försöka hjälpa dig.
    Glöm inte att prata med dina vårdnadshavare. Du är myndig den dagen du fyller 18 år och fram tills dess måste du ha dina föräldrars /målsmän/ samtycke kring alla beslut ang. där du bor eller vilken utbildning du går.
    Önskar dig allt väl och lycka till!
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare