Tilda
    Hej! Jag undrar om det är möjligt att läsa kurser från "individuella val" på ett gymnasium om man går på ett annat gymnasium? Jag undrar för jag vill gå på estet bild och form men vill också läsa arkitektur på en annan skola.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre inte om inte skolorna sinsemellan har något avtal vilket är ovanligt. Din skolpeng kan bara gå till en skola i taget. /Lena, Syv