Linn
    Hej!

    Jag är väldigt orolig över antagningen till högskolan/Universitet. Jag är preciiis på gränsen till att komma in så som det har sett ut vid tidigare antagningsgränd. Jag behöver nog bara få upp en enda betyg för att säkert Bli antagen. Jag undrar om det finns någon möjlighet att komplettera ett enda betyg som har blivit avslutad? Betyget sattes i 2:an och nu går jag i 3:an.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Jag förstår din situation och din fråga. Tyvärr är det inte elevens rättighet att höga betyg så som du önskar. Jag tror därför du får ett Nej på din skola, tyvärr.

    Studie- och yrkesvägledare