Jasmine
    Jag vill läsa till djurskyddsinspektör men jag är inte villig att flytta för långt från min hemort för att börja studera. Finns det någon möjlighet att studera till djurskyddsinspektör på distans. Jag har inte hittat något program som erbjuder det men går det då istället att läsa fristående kurser på distans som yrket djurskyddsinspektör kräver för att man ska kunna jobba som det?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Jasmine!
    Den frågan som du har bör du ställa till Studievägledare på djurinspektärsutbuldningen. Det är så pass "smalt område" att vi inte har kunskap om det här på fråga SYV och kommer själva att tillfråga vägledare på de ställen där utbildning ges. Det går snabbare om du själv tar kontakt och då kan du också passa på och ställa även andra frågor om den utbildningen. Du får hemskt gärna berätta för oss vad du får för svar! Vi vill samla på oss så mycket kunskap som vi bara kan! Mvh Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare