Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Linn,

    logga in på "mina sidor" på Antagning.se och se var som du kan se där. Du kan också fråga din gymnasieskola om den är ansluten till det gemensamma betygsdatabasen. Du kan också ringa till Antagning.se - de svarar i telefon mellan kl.9 och 16 på vardagar - tel.nr är 0771- 550720.

    Sista kompletteringsdag är i år 21 juni. Om du den 20 juni inte är säker på att Antagning.se har dina betyg, råder jag dig ladda upp dem. I annat fall riskerar du få besked från Antagning.se - om att du är OBEHÖRIG. Antagning.se går på de uppgifter som de har tillgång till. Det är ditt ansvar som sökande att försäkra dig om att Antagning.se har tillgång till uppgifter om dina betyg.

    Hälsningar

    Mikael SYV