Evelina
    Hej jag går tredje året på naturvetenskap med inriktning naturvetenskap och samhälle med programfördjupning global hållbarhet. Jag undrar om det går att välja bort moderna språk så att jag slipper ha spanska 4. Jag tänkte eftersom att den kursen är inom programfördjupningen så kanske det går eller?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, programfördjupningskurser är valbara kurser och kan ersättas OM man byter till en annan programfördjupningskurs inom Natur. /Lena, Syv