Jason
    Hade dåligt denna terminen men ska jobba hårt till sommar och vill fråga er om jag kan göra svenska och matte godkänt till sommar ?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Jason, den frågan måste du ställa till dina lärare i matte & i svenska. Vi kan inte veta din kunskapsnivå och det är läraren som sätter betyg. Vi kan berätta för dig vilken behörighet du behöver till olika gymnasieprogram och kan ge tips på skolor där de program finns.
    Vilket program är du intresserad av?
    Mvh
    ANNA SYV