Adina
    Är det försent och vilja byta linje?
    Jag börjar mitt andra år på Guc i höst men vill byta linje till i höst är det försent eller finns det fortfarande chans att kunna byta?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ja, det är försent att söka och komma med i den centrala antagningen men prata med din Syv på skolan så kanske hon/han kan hjälpa dig med en sen ansökan till gymnasiet - då blir du registrerad och tas in i mån av plats på skolorna du söker. /Lena, Syv