Emily
    Jag läser matematik 1b och 2b obligatoriskt de första två åren på gymnasiet. Kan jag fortsätta läsa matematik 3c, 4 och 5?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det blir nog svårt tidsmässigt eftersom mattekurserna på Sam ligger över längre tid än mattekurserna på Natur. Du bör dock kunna läsa övriga mattekurser på ditt lokala Komvux efter gymnasiet. /Lena, Syv