Karin
    Hej! Vad behöver min son för grunder på gymnasiet för att vara behörig till Sjöfartshögskolan?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om du menar Sjöfartshögskolan på Linnéuniversitetet så har dom en mängd olika utbildningar inom sjöfart så det kan vara lite svårt att svara på generellt eftersom det krävs lite olika behörigheter. Klicka på Utbildningar så länkar det till olika sidor där man kan läsa om de olika sjöfartsutbildningarn och se de olika behörigheter som krävs.

    http://lnu.se/institutioner/sjofartshogskolan

    /Lena, Syv