Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej S;

    enligt experter inom just det område  kan det endast finnas gymnasiesärskolor som är inspirerade av Waldorfpedagogiken. Anledning: Det finns ingen kursplan inom Waldorf för gymnasiesärskola och de gysär som kallar sig för "Waldorf" följer gysär13, dvs den vanliga kursplanen för Gymnasiesärskolorna.
    Med det sagt, får du här nere en lista  de gy-sär som vi vet arbetar (i alla fall delvis) utifrån Waldorfpedagogiken:
    Stiftelsen-vindrosen
    Saltaskolan-gymnasieskola
    Ekgardens-gymnasiesarskola

    mvh