Kimia
    Hur stor är chanserna för de som söker till läkarprogrammet med,höga betyg?.
    &
    chanserna att komma in med endast hög resultat (Hp)?.

    Och sist,kan det vara så att utbildningsplatser ändå inte räcker till,om man bara söker med antingen hög resultat/höga betyg?.

    Tack,
    mvh
    • Ludmila : Din fråga, Kimia, är väldigt svår att ge svar på för att det beror på väldigt mycket och framför allt på vem som kommer att söka samma utbildning som du samma termin till samma högskola och det är det ingen som vet. Det är anledning till att det går inte att svara på din fråga.

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Ställ din fråga till antagning.se.
    Liselotte